E-imza başvuru işlemleri için aşağıdaki bilgileri içeren bu formu doldurarak formun dijital nüshasını(Excel formatında) EBYS üzerinden Bilgi İşlem Daire Başkanlığına adresine gönderiniz.
- İlk kez e-imza başvurusu : Başvuru Türü ve Akıllı Kart Okuyucu Türü 1 olarak işaretlenmelidir.
E-imzası kaybolan personel, Kamu SM web sitesinde bulunan Online İşlemler sayfasındaki Nitelikli Elektronik Sertifika -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvurular menüsünden yeni başvurularını kendileri yapmalıdırlar.
Ön başvurunuzu gönderdikten sonra akdeniz.edu.tr uzantılı kurum e-postanıza @kamusm.gov.tr' den onaylama e-postası gelecektir.
Bu adımda başvuru onaylama işlemleri KAMU SM Online İşlemler sayfasından NES -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri menüsünden yapılacaktır.
İletişim adresi: eimza@akdeniz.edu.tr |
Telefon: 1411 – 1415 |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı |
Kamusm'den onay e-postası geldikten sonra Ön Başvurusu Yapılan Kişilerin e-İmza Başvuruları aşağıdaki şekilde yapılmaktadır:
- Kamu SM Online İşlemler > NES > Bireysel İşlemler > Başvuru işlemleri > Başvurularım menüsü seçilerek açılan sayfada istenilen başvuruya tıklanır.
2. Açılan ekranda tamamlanacak başvuru seçildikten sonra aşağıdaki ekrandan başvuru alanları doldurularak Devam butonuna tıklanır.
3. Devam butonuna tıkladıktan sonra formu onaylamanız için seçenekler sunulur.
Not: Başvuruyu e-İmzalı/e-Onaylı veya Islak İmzalı tamamlamak için destek almak istiyorsanız aşağıdaki linklere tıklayarak talimat ve videolara ulaşabilirsiniz.
e-İmzalı/e-Onaylı Başvuru Talimatı, e-İmzalı/e-Onaylı Başvuru Yardım Videosu, Islak İmzalı Başvuru Talimatı ve Islak İmza ile Başvuru Yardım Videosu
a. Daha önce e-Onay ile işlem yapılmaya onay verildi ise yukarıdaki gibi e-Onay sayfası açılır. Bu sayfada Nitelikli Elektronik Sertifika Sahibi Taahhütnamesi tıklanıp okunmalı, sonrasında onay kutucuğu işaretlenip e-Onay butonuna tıklanarak işleme devam edilmelidir.
b. Daha önce e-Onay ile işlem yapılmaya onay verilmedi ise;
Kişiye ait geçerli bir Nitelikli Elektronik Sertifika (e-İmza) varsa e-İmza ile Onayla butonuna tıklayarak işlem tamamlanabilir. İşleminiz tamamlandığında başvuru formu anında sistemlerimize yansımaktadır.
- Başvuruyu ıslak imzalı tamamlamak için, Islak İmza ile Onaylamak için Formu İndir butonuna tıklanarak açılan sayfadaki talimatlar okunur, form indirilir ve imzalanarak ekranda belirtilen teslimat adresine posta yoluyla gönderilir.
Onaylama işleminden sonra sürecinizi yine Kamu SM Online İşlemler > NES > Bireysel İşlemler > Başvuru işlemleri > Başvurularım sayfasından takip edebilirsiniz.
Son güncelleme : 21.07.2023 15:49:42